Arriben els primers alumnes d’intercanvi d’aquest curs a l’Institut Vicenç Plantada

Avui, 18 de setembre, han arribat des del Quebec al centre 2 alumnes, el Zackary Belanger i el Ludovic Pouliot, que estaran al Vicenç Plantada fins el proper 12 de novembre.

Fins el curs passat hem estat participant al programa d’intercanvis amb el Quebec organitzat pel Departament d’Ensenyament, però durant dos anys no podrem participar en aquest programa per deixar que entrin altres centres. Donada la importància del Projecte Lingüístic, i concretament del Projecte de Llengües Estrangeres “Columbus”, al nostre PEC (Projecte Educatiu de Centre) hem signat un conveni d’intercanvi bilateral, entre el nostre institut i Échanges Culturels et Linguistiques Québec Inc. per tal que els nostres estudiants puguin segui gaudint d’aquesta possibilitat d’obertura internacional.

Els dos alumnes han vingut acompanyats del Sr. Noël Lochet, responsable de l’intercanvi al Quebec. Durant el matí d’avui, després de fer una visita a l’institut i conèixer els seus nous companys, ens hem desplaçat a l’Ajuntament on el Zackary i el Ludovic, junt amb els seus companys acollidors han estat rebuts per l’alcalde de la ciutat, Josep Monras, i el regidor d’educació en Raúl Broto.

Podeu veure la rebuda a l’Ajuntament en el següent enllaç: VallèsVisió

Els desitgem una feliç i profitosa estada amb nosaltres.