L’Hospital Clínic agraeix als nostres alumnes i a les professores implicades les seves mostres de suport

Amb aquestes paraules, ens han volgut agrair els missatges de suport enviats pels nostres alumnes de batxillerat:

Benvolgut/da,
Des del 20 de març de 2020 l’Hospital Clínic ha rebut milers de missatges de suport, per als pacients afectats per la COVID-19 i per als professionals que els han estat atenent, a través d’aquesta bústia de correu No Esteu Sols. Una onada de solidaritat i d’empatia com mai havíem viscut al nostre hospital i que ha donat forces a tothom per a seguir endavant.
En les darreres setmanes heu contribuït, juntament amb més de 500 escoles, instituts i entitats, a que la força dels nens, dels adolescents, dels adults i de tota de la població arribi a tots els racons del nostre hospital. Hem rebut les cartes, els dibuixos, les fotos, les cançons i els vídeos que ens heu enviat i ens han omplert d’emocions i d’energia positiva. Gràcies infinites per la vostra implicació i el vostre ajut per a superar els moments difícils que hem passat.
Si us plau, esteneu aquest agraïment a tota la comunitat educativa o als vostres associats, als quals hem dedicat aquesta imatge adjunta que servirà com a recordatori d’uns moments que esperem no haver de viure mai més.

Amb prudència en els nous temps que estem vivint però amb tota la confiança que treballant junts ho superarem, rebeu una abraçada virtual!

Hospital Clínic de Barcelona
Barcelona, maig 2020