ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT DE L’INS VICENÇ PLANTADA ESCRIUEN #CARTESAMBCOR ALS HOSPITALS DE CATALUNYA

Els alumnes de 2n de batxillerat del Plantada posen el seu gra de sorra en aquesta situació de pandèmia amb cartes d’esperança i suport als malalts, als familiars i als sanitaris de Catalunya.

Els alumnes van rebre amb entusiasme aquesta idea  proposada des de la matèria de Lengua Castellana i s’han implicat de tal manera que molt dels textos escrits semblaven dirigits a algú molt proper:a la besàvia, al tiet,a la veïna,a la cosina que treballa en un hospital…Tots els missatges han estat d’ànim i solidaritat, valorant el que tenim de positiu la col.lectivitat i la família. En total han estat 66 cartes d’esperança no només pels receptors, sinó també pels emissors i han estat repartides al Hospital Sagrat Cor, al Clínic i als Hospitals i CAPs de l’ICS.

Probablement, els nostres alumnes han perdut una mica d’inocència en aquesta situació dramàtica; però han guanyat en solidaritat i serenor.

Us deixem una petita selecció de cartes:

Carta 1

Carta 2

Carta 3

Carta 4

1. Dolors de Secretaria

Me encanta que nuestros alumnos con sus escritos reflejen esos valores que se les inculca en casa y en el instituto. Ellos son el futuro. Muchas gracias chic@s y a Guadalupe y su departamento.