Valoració positiva de la jornada de portes obertes

La jornada de portes obertes és una forma d’obrir el nostre institut a les famílies dels alumnes de sisè de primària de Vila-seca.

Aquest any l’acte va tenir lloc el dijous 7 de març del 2024. Les famílies van tenir primer una reunió amb membres de l’equip directiu i a continuació van fer una visita de les instal·lacions principals del centre: laboratoris, tallers, biblioteca, aula de visual i plàstica, hort, etc.

La valoració és molt positiva per la interacció entre les famílies i la comunitat educativa. Aquests intercanvis serveixen per reflexionar sobre el projecte educatiu i plantejar millores de cara al futur per tal de  millorar la convivència al centre, la cohesió social i aconseguir que els resultats acadèmics siguin encara millors.

Les famílies també van rebre amb interès la informació sobre els nostres projectes eTwinning, Erasmus plus o el projecte STEM.

Agraïm a totes les famílies i als futurs alumnes de secundària el temps que ens van dedicar aquesta tarda de portes obertes.

Mercedes Bermejo, directora