Trobada anònima

El passat 18 d’octubre els alumnes de 1r i  3r d’ESO de l’institut Vila-seca van començar el projecte TEI (Tutoria entre iguals), un projecte organitzat per les orientadores del centre.

El projecte TEI consisteix en què l’alumnat de 3r tutoritza l’alumnat de 1r amb la finalitat d’ajudar-lo durant  el seu primer any a l’institut.

La primera de les activitats del projecte va consistir en un joc de targetes. Els alumnes de 3r van rebre una targeta d’un color amb una frase sense acabar. De la mateixa manera, els alumnes de 1r tenien una targeta del mateix color que la del seu tutor amb la frase final que corresponia . I tots dos s’havien de trobar.

Un cop es van trobar els dos alumnes (el tutor i el tutoritzat) l’activitat es va completar amb un qüestionari que servia per conèixer la parella.

Va ser una activitat molt divertida que ha fet i farà que els nens de 1r d’ESO se sentin més segurs a l’hora de venir a l’institut.

Notícia escrita per Ivet García, Lucía Martínez i Aridana Toquero, alumnes de 3r ESO B