Sortida a la neu

Els dies 30, 31 de gener i 1 de febrer els nostres alumnes de 1r d’ESO van realitzar una sortida a la neu, concretament al Port del Comte, fent un pas més cap a la normalitat; així, hem recuperat la nostra tradicional sortida amb l’alumnat de 1r on la convivència i el gaudi de la natura ens regalen moments i experiències inoblidables!

El grup de 62 nens i nenes i 5 professors vam poder gaudir de 3 dies d’activitat física a la neu (esquí, jocs de trineus, cursa d’orientació) i altres jocs d’animació  i ball a la vetllada a la sala comuna de la residència.
Volem destacar el gran nivell de professionalitat i organització de les treballadores i dels treballadors de l’empresa Esportec, els quals van fer un treball de 10!

Durant els tres dies les temperatures van ser força bones (entre 6 i 10 graus) amb un sol més propi de primavera que de la DANA que va  visitar-nos a finals de gener.
Volem fer una menció especial a tot l’alumnat que des del primer moment al bus fins arribar a Vila-seca van tenir un comportament exemplar amb molta diligència i predisposició a cada activitat proposada. ENHORABONA A TOTS I TOTES!

Agraïm també al professorat acompanyant que va formar un equipàs: Noel Ortega, Inma Marlés, Marian Tomás, Josep Mengual i Daniel Llopis.

Departament d’Educació Física