Setmana de cuina

Els alumnes d’aula d’acollida han fet receptes del seu país amb els alumnes del PFI

La setmana del 23 al 27 de gener els alumnes d’aula d’acollida van preparar unes receptes típiques dels seus països d’origen amb l’ajuda dels alumnes del PFI, alumnes que cursen el cicle formatiu de cuina.

La idea principal d’aquesta activitat va ser que els integrants d’aula d’acollida aprenguessin una mica més del vocabulari alimentari del català i a més a més integrar als alumnes del PFI que sempre estan una mica allunyats de la dinàmica habitual de l’institut. També va servir perquè el grup del PFI pogués practicar per quan acabin el seu cicle.

Com que a l’aula d’acollida hi ha molta diversitat d’alumnes, cada recepta va ser d’un país diferent, com per exemple:

Coxinha (Brasil)

Chivito (Uruguai)

Arepa amb formatge (Veneçuela)

Carn de porc a la brasa (Xina)

Empanadillas xilenes (Xile)

Chocotorta (Argentina)

I més receptes…

Va ser una setmana molt divertida en què els alumnes d’aula d’acollida i els del PFI van poder gaudir al màxim i a més a més van poder recordar una mica el menjar dels seus llocs d’origen.

Mili i Davi