Primera reunió dels equips docents de l’ESO

Cada dimecres a la tarda el professorat es dedica a fer reunions de coordinació, ja siguin reunions dels equips docents, de juntes d’avaluació o dels diferents grups de treball o comissions.
El dimecres 13 de setembre es van reunir els equips docents de l’ESO. L’objectiu principal a principis de curs és intercanviar informació entre el tutor i el professorat per a una millor coordinació; és prioritari conèixer els alumnes amb necessitats especials i consensuar un pla individualitzat per adaptar els ensenyaments a cada tipologia d’alumne: alumnes amb dislèxia, amb alguna problemàtica social o amb TDAH, per exemple.
En aquesta primera reunió també es va aprofitar per avançar amb les parelles TEI entre alumnes de tercer i alumnes de primer. El TEI, Tutoria Entre Iguals, és una iniciativa que es va començar el curs passat i pretén que alumnes de tercer, amb experiència al centre, serveixin de mediadors o de tutors davant de les problemàtiques que puguin tenir els alumnes nouvinguts de primer.

Mosquis. Redacció.