Les Trois Mousquetaires

El dia 5 de març de 2024 l’alumnat de l’optativa de Francès de 1r a 4rt d’ESO de l’institut Vila-seca anàrem al teatre Bartrina de Reus a gaudir de l’obra teatral Les trois mousquetaires, una adaptació de la novel·la del conegut autor francès Alexandre Dumas.

A l’entrar vam trobar que el teatre s’estava omplint de gent d’altres instituts.

De seguida vam seure i amb expectació esperàrem que s’apaguessin els llums per començar.

L’obra va durar una hora i escaig.

En el transcurs de la història els actors van interactuar amb nosaltres, ja que van escollir una noia que pujà a l’escenari per interpretar el paper del mosqueter «Porthos». Va ser un moment molt divertit ja que vam riure i gaudir molt.

Al finalitzar l’obra va començar un petit col·loqui  entre actors i espectadors. Bàsicament eren preguntes que nosaltres els hi fèiem.

L’experiència ha estat molt enriquidora perquè no sempre tenim l’oportunitat d’accedir al teatre i més d’aquesta manera.

Resumint: val molt la pena anar-hi i aprofitar l’ocasió.

Régine Serrano. 4rt ESO A