Inici de curs 2021-22

Aquest curs s’ha iniciat amb total normalitat tot i no haver dit adeu a la pandèmia.

Com a novetats cal destacar que s’ha creat un altre curs de primer de batxillerat. A batxillerat també estrenem una sèrie d’optatives com Disseny i Cultura audiovisual, que són assignatures que pertanyen al batxillerat artístic que nosaltres podem impartir. Aquesta optativa ajudarà a alumnes que en el futur vulguin optar per estudis artístics.

Continuem amb cinc grups per nivells a l’ESO, excepte a quart.

Es continua oferint el PF de cuina i hostaleria que segueix funcionant a la perfecció i donant als alumnes una formació inicial en aquest àmbit laboral.

Es manté el pla de gestió COVID amb les entrades i sortides esglaonades. Es mantenen els grups bombolla però a diferència del curs passat aquest any es podrà obrir la biblioteca i realitzar activitats esportives a l’hora de pati.

Aquest curs seguim realitzant la docència compartida que substitueix els grups flexibles de cursos passats.

També destaquem que el centre està rebent assessorament per a la innovació. És un Pla de formació de centre. La gran majoria de professors rebran hores de formació en l’avaluació competencial.

A causa de la manca d’espai, el Departament d’Educació ens ha confirmat que el curs que ve el nostre centre podrà disposar de barracons per a realitzar les classes i en breu esperem la tan anhelada ampliació.

Per últim dir que es respira un cert optimisme per l’evolució de la pandèmia. La gran majoria de la comunitat educativa ja està vacunada i creuem els dits perquè aquesta època d’incertesa passi i tornem a la nostra enyorada normalitat.

Mercedes Bermejo, directora