Guillermo Pinteño, alumne de 2n Batxillerat de l’Institut Vila-Seca, guanya el primer premi de treballs de recerca del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya a la demarcació de Tarragona

L’alumne Guillermo Pinteño es va presentar a la convocatòria dels XV Premis per Treballs de Recerca de Batxillerat en l’Àmbit Tecnològic i va ser  seleccionat entre els quatre primers.

A l’acte, celebrat el passat 27 d’abril a la seu del Col·legi d’Enginyers Industrials de la demarcació de Tarragona, hi van assistir els quatre alumnes finalistes que van exposar els treballs de recerca.

Finalment el jurat va atorgar el Primer Premi a Guillermo Pinteño pel seu treball  “SISTEMA RPPS, REDUCCIÓ DE POTÈNCIA DE PLAQUES SOLARS”.

Enhorabona Guillermo, MOLTES FELICITATS!!

Departament de Tecnologia