Gimcana TEI – Programa Tutoria entre Iguals

A l’inici del mes de febrer, passades les dolces festes de Nadal, vam decidir organitzar una gimcana amb l’objectiu de cohesionar les parelles TEI de l’institut (parelles formades per un tutor/a de 3r d’ ESO amb un alumne/a de 1r d’ESO).

La gimcana va consistir en realitzar 5 proves físiques i cognitives en grups de 7 parelles TEI alhora, competint amb la resta de grups. Cal puntualitzar que estem parlant de dinamitzar  300 alumnes i que, per tant, l’enginy ha de donar fruit per tal  que tothom gaudeixi dels jocs proposats.

Les proves van ser dinàmiques i engrescadores: crear una paraula fent lletres humanes, encistellar pilotes de bàsquet, fer un recorregut en parelles amb una pilota a l’esquena, unir les fotos dels professors de nens i nenes amb les actuals i fer un joc de tabú i endevinar la paraula definida.

Esperem que els protagonistes hagin explicat aquesta divertida jornada a les seves famílies i que alhora vagin aconseguint una amistat amb tots els alumnes que conformen l’institut i en especial amb les seves parelles. Un institut on les persones es coneixen i s’estimen és un institut segur i amb menys problemes de convivència. Seguirem construint llaços socials reals, saludables i enriquidors!

Marian Tomás i Esther Cañete, coordinadores programa TEI