FESTIVAL RETOTECH fundació Endesa

L’alumnat de 1r de Batxillerat (curs 2025-26) que fa l’optativa de Robòtica, ha realitzat una casa Domòtica per a persones invidents per participar en el projecte RetoTech de la Fundació Endesa. El projecte ha estat realitzat amb la placa controladora Bitbloq i es pot controlar mitjançant una App.

El passat 4 de juny es va realitzar la fase de concurs, el Festival de RetoTech Fundación Endesa de Catalunya 2025-2026.

L’esdeveniment es realitzà en el Centre d’Estudis Montseny situat al Carrer Pallars, 410, 08019, Barcelona en horari d’11:00h a 15:00 hores.

Enllaç blog Retotech

Departament de Tecnologia

Desplaça cap amunt
Ves al contingut