Festival de Nadal 2020: diferent però divertit

Aquest any l’institut Vila-seca ha realitzat un festival de Nadal alternatiu a causa de la situació que vivim i  s’ha  convertit en tot un repte i en una celebració molt emotiva en directe amb l’Eric Benito, professor de música de l’institut com a presentador i des de les aules, els grups bombolla que hi han volgut participar (ESO i alguns BAT).  Aquesta petita festa ha acabat amb una actuació musical davant del nostre arbre de l’entrada anomenat “una nova albada”.

La mecànica del festival va consistir en passar per totes les aules previstes i gravar l’actuació/decoració/felicitació preparada pel grup bombolla. Les actuacions en directe via zoom presentaren tot tipus d’espectacle: des d’un challenge, passant per una decoració nadalenca, una cançó en directe fins a un ball fet pel grup classe. Totes les aules podien gaudir de cada actuació mentre es gravaven.  A vegades els alumnes es disfressaren amb el millor dels somriures o simplement felicitaren el Nadal als companys del centre de la millor manera, que és el que compta.

Finalment, la direcció del centre lliurà els diplomes als millors expedients de cada curs, tradició de cada festival de Nadal que no vam voler oblidar.

Tot va acabar amb l’actuació de la Natàlia Pons, professora de llengua catalana, que va interpretar “Escriurem”, de Miki Nuñez, acompanyada d’uns quants alumnes músics – Marc Marquez, Juan Diego Ruiz i Gabriel Potenza- i les alumnes cantants- Ainara Garcia, Diana  Murcia i Lucia Scorza- com a colofó de la festa, el dia 21 de desembre del 2020 davant del nostre arbre ”una nova albada”.

El vídeo de l’esdeveniment reflecteix la il·lusió i el saber fer de moltes persones de la comunitat educativa de l’institut Vila-seca.

Nosaltres vam gaudir molt aquell dia i ara esperem que sigueu vosaltres els qui gaudiu del festival que us recordarà moments ben divertits.

Que acabeu de passar molt bones festes!!!