Els murals de la Mediació, 3r d’ESO

Un petit grup privilegiat i mixt compost per alumnes de 3r d’ESO hem estat aprenent les estratègies per resoldre conflictes de manera  pacífica i dialogant.

De manera pràctica hem protagonitzat  role playing per tal d’utilitzar un llenguatge acurat i poder expressar allò que volem de forma clara i sense danyar als altres, és a dir, de forma assertiva.

També ens hem posat en  les sabates de l’altre, sent empàtics i sensibles a les emocions i necessitats de les persones que ens envolten.

Finalment hem volgut transmetre el que hem après mitjançant dos murals que, de forma sintètica i reflexiva, han recollit les claus de la tècnica de la mediació. Murals que llueixen al passadís de camí a la sortida del pati, elaborats amb dedicació i amb la intenció que els conceptes bàsics arribin a tothom: la mediació és la millor solució!

Alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de Mediació