Els alumnes de primer d’ESO van a esquiar

Magnífica sortida amb l’alumnat de 1r d’ESO a Port del Comte els dies 19-20-21 de febrer.

75 alumnes i 6 professors vam poder gaudir de 3 dies de neu i bon ambient a la muntanya: vam fer classes d’esquí durant el matí i la tarda; d’aquesta manera  els nostres alumnes aprengueren una mica l’esport de la neu.

La sortida va anar molt bé, l’alberg va estar genial, el menjar molt bo! i els monitors molt eixerits. Destaquem  el bon comportament dels nostres nens i nenes, i tot i que la neu no era gaire abundant, es va poder esquiar tots 3 dies.

A la tornada vam fer una projecció de fotos i vídeos pels pares i mares perquè poguessin gaudir de l’experiència del seus fills i filles, ja que el mòbil no el van poder prendre.

Volem donar les gràcies als professors que van fer possible l’esquiada: el Rubén, l’Andreu, la Imma, el Pep, la Laia i el Ramon.

L’any vinent més i millor !!!!!!!

Ramon Meroño. Departament d’Educació Física