Divulgació de la feina de la Marató de TV3

Dimecres 7 de desembre els alumnes de tercer van tenir unes xerrades de divulgació de la bona feina que es fa des de la Marató de TV3. La Patricia, una infermera voluntària de la unitat de cures intensives de Joan XXIII, es va dedicar durant tot el matí a explicar els objectius de la marató que són recaptar diners per a la investigació mèdica de les diferents malalties i alhora conscienciar a la població sobre diferents problemàtiques de salut. Aquest any ha tocat a les malalties cardiovasculars. Els nostres alumnes van assistir a la projecció de vídeos i també van participar en un col·loqui amb la infermera per ampliar el coneixement sobre què són aquest tipus de malalties i com tractar-les.

Mosquis. Redacció.