De Comic Sans a l’espai

Durant les darreres 4 setmanes de curs, l’alumnat de 2n de batxillerat de la matèria optativa de Disseny ha estat desenvolupament la unitat dedicada al disseny d’espais: n’han conegut els aspectes funcionals i significatius; la percepció de l’espai, la distribució i accessibilitat, la circulació i altres condicionants, com poden ser l’antropometria i la proxèmia.

Per tal d’aplicar aquests coneixements des d’una vessant pràctica, l’alumnat ha dut a terme la resolució d’un projecte de disseny d’un espai expositiu.

L’objectiu principal d’aquesta activitat ha sigut crear una exposició dels seus propis treballs; tots els treballs, o els més significatius, realitzats en la matèria de Disseny durant aquest curs.

Han ideat un eix vertebrador dels treballs, han creat els materials i suports expositius, els fulls de sala i altres plafons d’informació. El resultat de tot aquest procés es pot visitar a l’espai comprès entre l’aula de música i la biblioteca.

El títol “De Comic Sans a l’espai” vol representar el procés d’aprenentatge que elles mateixes han recorregut: la caracterització de la bidimensió com a llenguatge plàstic, per anar veient la relació d’aquesta amb la representació gràfica i volumètrica d’elements de disseny tridimensionals.

Podreu veure com l’alumnat ha pogut experimentar i expressar fets, conceptes, emocions, sentiments de manera creativa, i també reflexionar sobre totes les decisions que envolten el fet de dissenyar.

Desitgem que en podeu gaudir!