Durant les darreres 4 setmanes de curs, l’alumnat de 2n de batxillerat de la matèria optativa de Disseny ha estat desenvolupament la unitat dedicada al disseny d’espais: n’han conegut els aspectes funcionals i significatius; la percepció de l’espai, la distribució i accessibilitat, la circulació i altres condicionants, com poden ser l’antropometria i la proxèmia.
Per tal d’aplicar aquests coneixements des d’una vessant pràctica, l’alumnat ha dut a terme la resolució d’un projecte de disseny d’un espai expositiu.
L’objectiu principal d’aquesta activitat ha sigut crear una exposició dels seus propis treballs; tots els treballs, o els més significatius, realitzats en la matèria de Disseny durant aquest curs.
Han ideat un eix vertebrador dels treballs, han creat els materials i suports expositius, els fulls de sala i altres plafons d’informació. El resultat de tot aquest procés es pot visitar a l’espai comprès entre l’aula de música i la biblioteca.
El títol “De Comic Sans a l’espai” vol representar el procés d’aprenentatge que elles mateixes han recorregut: la caracterització de la bidimensió com a llenguatge plàstic, per anar veient la relació d’aquesta amb la representació gràfica i volumètrica d’elements de disseny tridimensionals.
Podreu veure com l’alumnat ha pogut experimentar i expressar fets, conceptes, emocions, sentiments de manera creativa, i també reflexionar sobre totes les decisions que envolten el fet de dissenyar.
Desitgem que en podeu gaudir!