Com afrontar una entrevista de treball??

Els alumnes del nostre PIP han rebut la  visita de Núria Franco, responsable de RRHH de Grupo RESIDE i professional amb una àmplia experiència en el món de la recerca de feina en el sector de la hoteleria i restauració. Després d’explicar-nos trets característics  de la seva empresa com hotels child free, family target,etc. ens ha introduït  en el món de la recerca de feina. Les seves orientacions s’han centrat en com fer un currículum correctament i en consells pràctics per a una entrevista de treball. En les pròximes dates, la Núria tornarà amb nosaltres i durà a terme una entrevista personal amb tots els alumnes, de manera que aquests participaran en la simulació d’un procés de selecció de personal: els mateixos fan el seu currículum, el pengen a una oferta de feina web, reben la trucada i concerten la cita per al dia de l’entrevista. Per últim, rebran un feedback sobre quins aspectes han de millorar.

Tot aquest procés serà altament enriquidor per als nostres alumnes, no cal oblidar que per la gran majoria serà la primera entrevista de feina de la seva vida. Ànims!!

Judit Arbonès i Germán Gil, professors del PIP