Celebració de la jubilació de la professora Amparo Prieto

El 6 de setembre la professora de llengua castellana Amparo Prieto va aprofitar per convidar els professors de l’institut a un pica-pica per celebrar la seva recent jubilació. Tot i haver arribat a aquesta edat daurada l’Amparo continuarà venint al nostre institut per donar suport en tasques de biblioteca. Durant el parlament, la professora va manifestar emocionada la seva enyorança de les classes i dels alumnes i coneixent-la no són paraules de cortesia.

Durant l’acte el professorat li va fer lliurament de la postal tradicional amb firmes i dedicatòries i un regal col·lectiu com a símbol de l’estima per una professora que en tots aquests anys ha deixat un record inesborrable en alumnes i companys.

Mosquis. Redacció