Cartells per un pati net i endreçat

El Departament d’Expressió Artística organitza un concurs de cartells amb l’objectiu de promoure un pati més net i endreçat.

Per tal de participar al concurs cal ser alumne de l’ INS Vila-seca. El cartell ha de tindre un lema que fomenti un comportament responsable al pati, que recordi als alumnes la necessitat de fer servir les papereres correctament, que no llencin embolcalls ni restes de menjar a terra i, en definitiva, que tinguin una actitud més cívica.

Pot ser dibuixat en tècnica lliure: llapis de colors, ceres, pintura, aquarel·la, collage, fet amb programes digitals o bé combinant diferents tècniques. Les mesures del treball han de ser d’ A3 (full gran) i s’ha de posar el nom i cognoms de l’autor, escrit al dors.

Els cartells participants al concurs s’han de lliurar a secretaria fins al dia 15 de desembre.

Els premis són tres lots de materials de belles arts.

L’alumnat accepta que els seus dissenys es puguin reproduir a les xarxes i al centre.

La comunicació dels guanyadors i l’entrega de premis tindrà lloc durant el Festival de Nadal, el dimecres 20 de desembre de 2023. Demanem als alumnes participants que estiguin presents a  l’entrega dels premis.

Molta sort i bons cartells!!!