Inici de curs al nostre institut

El curs es va iniciar amb la normalitat habitual el dia 12 de setembre de 2019. Aquest any, el nostre centre ha notat un notable increment de les matrícules: és el primer curs que tenim cinc grups al nivell de primer d’ESO.

Seguim mantenint amb il·lusió diferents programes (Escoles Verdes, Pla d’entorn de Vila-seca, Foment de la ciència i la tecnologia, Pla català de l’esport, biblioteca, etc.)

Com a novetat, es tirarà endavant una estada formativa d’immersió en anglès per als alumnes de tercer.

Tenim una nova comissió, la comissió d’inclusió, que promourà valors socialment positius entre els nostres alumnes.

De ben segur, durant el curs, sorgiran més iniciatives que facin dels nostres alumnes uns ciutadans ben formats i socialment compromesos amb el seu entorn.

Mosquis. Redacció.