Fomentant vocacions en ciència i tecnologia

Aquest ja és el quart curs que el nostre institut participa en el programa ACTI-Aliança STEM. Aquest projecte té com a  objectiu fomentar vocacions en les àrees de la ciència, la tecnologia i les matemàtiques. És una iniciativa de la Generalitat de Catalunya i de la Universitat Rovira i Virgili.

Es pretén, sobretot, que els nostres alumnes agafin passió per la ciència i la tecnologia gràcies al treball experimental de laboratori; això és: aprendre ciència treballant amb les seves mans. Per això, els professors participants han rebut formació durant tres cursos. L’ organització ens ha proporcionat materials de laboratori de primera qualitat que després han estat utilitzats pels nostres alumnes.

Aquest any, la professora Lidia Ramon farà el curs avançat; i els professors Laura Nomen i Andreu Faro, acabaran el cicle després de tres anys en la iniciativa.

Ens agradaria que algun dels alumnes que ha gaudit d’aquests experiments decideixi demà continuar la seva vida estudiantil i professional en l’àmbit de la ciència i la tecnologia. Tant de bo!

Mosquis. Redacció.