Sortida de treball a la Torre d’en Dolça

La sortida s’emmarca dins el projecte Tinguem cura del planeta. Un dels objectius és identificar els arbres d’aquest espai per donar-los a conèixer al públic.
Va tenir lloc el divendres 3 de febrer de 2017. Els alumnes de segon B s’hi van desplaçar acompanyats pels professors Xema Campos i Judit Arbonés. En les properes setmanes hi participaran també els altres alumnes de segon curs.
Aquest any l’objectiu de les sortides és fer un estudi científic i prendre dades dels arbres a l’hivern i la primavera. També, fer la fitxa científica. A més, es busquen curiositats de cada arbre per fer  la informació més atractiva als visitants.
El projecte durarà tres anys i pretén que cada arbre tingui un codi QR perquè el públic pugui accedir a la informació a través dels seus dispositius mòbils.

Mosquis. Redacció