Ciències i lletres es complementen per a estudiar el món romà!

Els alumnes de Llatí de 4t han visitat Tarragona romana. La distribució del terreny en tres grans terrasses on podien trobar un temple dedicat a August, el Fòrum Provincial i un circ on es duien a terme les curses de carros i cavalls els ha cridat molt l’atenció. Tot això protegit per unes muralles que donen una gran sensació de seguretat i poder. I fora de les muralles un amfiteatre, on els gladiadors s’enfrontaven fins a la mort. Que emocionant! Aprofitant que el professor que ens acompanyava era en Germán Gil, docent de Matemàtiques, sempre disposat a innovar, a més del típic dossier, van aplicar una nova metodologia a partir de Plickers que segur que refermarà encara més els seus coneixements i ha donat encara més dinamisme a la sortida. Una molt bona combinació!

Alumnes de 4t de Llatí