Tres alumnes del nostre centre, guanyadors del premi territorial Ficcions 2019

El passat 21 de maig, va tenir lloc al Caixafòrum de Barcelona l’entrega de premis del concurs literari Ficcions, un dels concursos literaris adreçats als alumnes de secundària més importants en l’àmbit dels Països Catalans.

Tres alumnes de 1r de BAT B, l’Alba Beguer, l’Andrés Faro i la Noèlia Torres, amb el relat Sentenciat,  van arribar a la final d’aquest concurs, formant part dels aproximadament 200 finalistes entre els més de 3500 participants de tots els territoris de parla catalana: el Principat, les Illes Balears, el País Valencià, la Catalunya Nord i la Franja de Ponent.

Per als nostres alumnes arribar a ser finalistes ja era tot un triomf. Però van arribar encara més enllà: es van proclamar vencedors territorials de Tarragona, és a dir, el seu relat va ser considerat un dels millors de Catalunya.

Felicitem sincerament els guanyadors i us animem a tots a participar en els diversos concursos literaris que es convoquen al llarg del curs. Segur que el vostre talent, com el dels guanyadors, us pot fer arribar molt lluny!

Ruth Segado. Departament de Llengua Catalana