Sortida a Barcelona de Segon de Batxillerat

El passat dia 19 de febrer, 33 alumnes de Segon de Batxillerat, acompanyats per Marina Sánchez i José Antonio Molet, van fer una sortida a Barcelona per veure in situ les obres treballades a la matèria d’Història de l’Art.
Primer va ser el torn del Pavelló Alemany de Mies Van der Rohe, construït amb motiu de  l’Exposició Universal de 1929 i reconstruït per als Jocs Olímpics de 1992. Davant mateix, van anar a l’exposició del Caixafòrum Velázquez i la pintura dels seus temps, on van poder admirar set obres de Velázquez (el màxim permès que pot sortir del Museu del Prado)  i d’altres autors com Ticià o Murillo.
I finalment va ser el torn del Museu Nacional de Catalunya, centrant-nos en l’Època Moderna i les obres de Blay, Fortuny, Llimona i els modernistes.
La impressió rebuda és que la visita ha estat molt profitosa perquè poder gaudir de les obres en directe ha permès els alumnes conèixer molt millor aspectes tan diversos com l’arquitectura, escultura i pintura del moment estudiat.
José Antonio Molet. Departament de Ciències Socials.