Sortida dels alumnes de 2n ESO. Esports de raqueta
Matinal de dijous 23 de novembre a Roda de Berà, en la sortida dels alumnes de 2n ESO per jugar a esports de raqueta. En un dia magnífic, els alumnes de 2n de la ESO han pogut gaudir d’un matí ple de partidets de tennis i de pàdel. Els professors acompanyants han estat l’August Ferrer, […]
Sortida dels alumnes de 2n ESO. Esports de raqueta Llegeix més »




