S’inicia l’activitat extraescolar de Jocs d’estratègia i rol
Dimecres passat,13 de febrer, es va iniciar l’activitat extraescolar de Jocs d’estratègia i rol dirigida a alumnes de l’ESO i Batxillerat. La primera convocatòria va ser un èxit amb més de 20 nois i noies que es van acostar a l’institut per participar-hi. Els monitors de l’Associació de Jugadors de Rol i Estratègia de Tarragona […]
S’inicia l’activitat extraescolar de Jocs d’estratègia i rol Llegeix més »




