Visita d’alumnat del curs passat a l’INS Verdaguer

Aquesta setmana hem rebut la visita d’un grup d’alumnes que el curs passat van acabar el batxillerat.

Ens va fer molta il·lusió veure com han iniciat els estudis que havien triat i també que continuen amb l’amistat forjada els anys d’institut.

Yong Jie està estudiant un doble grau d’enginyeria informàtica i electrònica de telecomunicació, l’Igor enginyeria informàtica, el Havjers Higiene Bucodental, l’On Enginyeria en tecnologies industrials, l’Aitor Xarxes de telecomunicacions i el Jun Jie un doble grau d’enginyeria informàtica i sistemes de telecomunicació.

Us desitgem molta sort en el futur!!!