Taller de tècniques per a parlar en públic

El mes de setembre vam començar amb el projecte Aprendemos Juntos de BBVA, Santillana i El País amb els alumnes de 3r d’ESO.

El projecte es basa en metodologies d’aprenentatge pràctiques per a què els alumnes perdin la por a parlar en públic. A cada sessió es treballen dinàmiques de grup per adquirir habilitats i així guanyar en seguretat en les exposicions orals.

A la primera sessió es va treballar com detectar les pors que tots tenim a l’hora de parlar en públic, per tal d’esbrinar d’on vénen.

A la segona sessió hem treballat com arriba el missatge a l’oient. També hem analitzat quines són les claus que eviten que caigui en l’avorriment i que l’ajudaran a retenir les idees fonamentals del que s’està exposant. Us deixem algunes fotos per a que gaudiu tant com nosaltres amb aquestes primeres activitats.