L’Institut Verdaguer cada vegada + Sostenible

Aquest curs 2018-19, l’Institut Verdaguer participa per primera vegada en el programa Escoles + Sostenibles.

La intenció d’aquest programa és impulsar la cultura de la sostenibilitat als centres educatius, per tal que tota la comunitat educativa prengui consciència de la importància de vetllar per al nostre entorn i buscar solucions sostenibles als problemes mediambientals més propers, aportant cadascú el nostre
petit gra de sorra.

Per tal de donar la benvinguda a tots els centres participants, l’Ajuntament va organitzar la presentació del programa al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, on ens va rebre la Sra. Janet Sanz, quarta Tinent Alcalde de l’Ajuntament i Directora de l’Àrea d’Ecologia i Urbanisme.

A continuació, les escoles i instituts que ja porten més anys en el programa ens van mostrar algunes de les activitats que han desenvolupat als seus centres, totes elles molt interessants.

Finalment, va arribar el torn dels centres de nova incorporació. Ens van donar la benvinguda, ens van encoratjar a lluitar per la sostenibilitat als nostres centres i vam haver de lliurar els nostres compromisos signats.

L’acte es va acabar amb una projecció d’ombres xineses i una fotografia de grup. Ara ens queda molta feina per endavant si volem fer realitat aquest projecte.