Taller a Funcionament de l’Empresa — 2on Btx

A l’alumnat de Funcionament de l’Empresa, de 2n de Batxillerat, va anar a visitar-los en Joan, expert en màrqueting digital i experiència d’usuari.
Els alumnes han après:
    • la importància d’empatitzar amb els clients per poder desenvolupar bones estratègies de màrqueting.
    • la influència de les emocions en la presa de decisions dels clients d’una empresa.
    • com la informació i les dades de les xarxes ens ajuden a conèixer els usuaris.
L’experiència ha servit per apropar els alumnes a la realitat del món empresarial i fer-los créixer com a futurs professionals.