Rebem a les persones grans de VinclesBCN

El passat dia 6 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO A va rebre a les persones grans que formant part de Vincles BCN. L’Àlvaro, la Maria Rosa, la Montserrat, la Marisol, la Rosa, la Maria Josefa, la Gladys, i la Marí Carmen. Il·lusió per part de tots/es perquè aquesta vegada l’alumnat i les persones grans es van conèixer presencialment, d’altres anys a causa de la pandèmia, va ser per l’app a través de Jitsi Meet. Tornarem a connectar amb ells per l’app i així donar la part tecnològica i digital fins a la trobada següent que serà presencial.

Gràcies a tots/es!!!

Marcela Lamas