Prestació de servei comunitari per part de l’alumnat de 4t d’ESO

L’alumnat de 4rt d’ESO que participa a l’activitat curricular de servei comunitari fa els dijous per la tarda un acompanyament esportiu als usuaris del Taller Sant Jordi, entitat que es dedica a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual. La cooperació entre el nostre Centre i l’esmentat Taller abraça més activitats –a banda de les esportives- com la contribució en diverses celebracions relacionades amb les persones amb discapacitat i la programació d’una sèrie d’activitats col·laboratives (digitalització del fons bibliogràfic i fotogràfic del Centre, visites guiades als tallers, contribució a tasques administratives, etc.).

Pere Figuerola, Coordinador d´Activitats