L´Institut Verdaguer s’omple d’arquitectes!

En el marc de les Jornades internacionals sobre “La intervenció en el patrimoni arquitectònic educatiu”, organitzades pel Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya,  el divendres 13 de desembre l’Institut Verdaguer vam ser la seu del sopar oficial de les jornades.

Alguns alumnes de batxillerat: l’Amadou, la Daisy,  l’Ènnia, la Kety, el Max i la Muna, van inaugurar la celebració amb una visita guiada pels espais més emblemàtics i significatius,  arquitectònicament parlant,  del nostre edifici. La seva tasca va ser elogiada per tothom. Moltes gràcies i felicitats també de part de l’institut!!

Volem agrair a Mariona Grau i a l’equip organitzador de les jornades per haver pensat en el nostre institut com a seu del sopar oficial. Van assistir uns 200 arquitectes que van quedar meravellats de l’edifici, la visita guiada i l’alumnat participant.

Marta Vidal Cortada, Directora