L’alumnat de l’Institut Verdaguer continua amb el projecte de dotar al Centre d’una flota de bicicletes

El nostre Centre participa en els tallers del programa ENGINY que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona i que té com objectiu clau afavorir l’èxit escolar. Alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO intervé al taller “Biciflot” a l’entitat Biciclot: cooperativa de treball reconeguda pel seu compromís social i mediambiental que promou un aprenentatge pràctic, ecològic, econòmic, saludable i sostenible. Així, mentre l’alumnat es familiaritza amb hàbits laborals i es capacita en un treball especialitzat, recicla bicicletes abandonades, les restaura i les converteix de nou en uns elements efectius de mobilitat sostenible. Enguany ja disposarem d’una vintena de bicicletes per a la seva incorporació a activitats i projectes educatius.

Pere Figuerola, Coordinador d´Activitats