L’alpinista Sergi Mingote visita el Verdaguer

L’alumnat de 3r ESO ha rebut la visita de l’alpinista d’elit Sergi Mingote, qui ens ha inspirat amb una xerrada plena d’experiències esportives amb grans dosis de valors humans. Ha explicat vivències a l’alta muntanya, els reptes esportius aconseguits i planificats, així com reptes solidaris amb els que ha aconseguit gran reconeixement.

Mitjançant el seu documental “ A pulmón” vol donar visibilitat a diferents causes socials, a la vegada que reflexiona sobre la felicitat aconseguida per sobre dels 8000 m d’altitud.

L’alumnat ha pogut tocar material d’alpinisme utilitzat en grans expedicions, així com preguntar inquietuds i curiositats d’aquest esport d’alt risc.

S’ha parlat de companyonia, treball en equip, perseverança, responsabilitat, esforç i la necessitat de sortir de la nostra “zona de confort” per assolir nous reptes personals i aconseguir els nostres somnis.

Per finalitzar la sessió hem fet una dinàmica grupal on s’ha posat a prova el treball en equip de tot l’alumnat de 3r curs. Una experiència on ha quedat molt clar que el lideratge, la bona comunicació, escolta activa, responsabilitat personal, respecte, reflexió i calma davant la presa de decisions són la clau per aconseguir l’objectiu grupal.

Gràcies Sergi, per compartir amb tots nosaltres les teves experiències i valors humans.

“ Els que asseguren que és impossible, no haurien d’interrompre als que ho estem intentant” Thomas Edison

Lourdes Centeno, Dep d'Educació Física

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *