La performance dels creadors en residència – sessió de contaminació

Avui els nostres alumnes han presentat el projecte #creadorsenresidencia a tot el claustre de l’Institut Verdaguer, als nostres mediadors Rossana (#elbornccm) i Javi (#transductores) i a les membres de l’Institut de Cultura de Barcelona i del Consorci de Barcelona. Hem preparat una “reunió informativa” que ha trencat motlles. Per què entre cometes? Doncs perquè no hem fet una reunió formal com tothom esperava! Els nostres alumnes han fet una performance. Han estat dies intensos de preparació per aquesta “reunió”. Nosaltres l’hem batejat com a “sessió de contaminació”. I hem aconseguit contaminar i emocionar!! Felicitats a #lorelacional! Les vostres aportacions són inmensament transformadores i kontaminadores!!!
Gràcies Javi per parlar del meu entusiasme!
#institutverdaguer
#elbornccmm
#transductores
#enresidenciaverdaguer