El ‘challenge’ per imitar obres d’art a casa arriba al Verdaguer

Després de dos mesos de confinament, de classes telemàtiques i d’infinitat de deures i de tasques a fer, hem decidit de fer les coses d’una mica diferent i aprendre art i posar a prova la nostra originalitat i creativitat tot adherint-nos al repte que el museu” J. Paul Getty Museum” va crear i va compartir a les xarxes socials. L’objectiu era escollir una obra d’art que ens agradés, buscar objectes o coses de casa per poder recrear-la i que hi poguéssim participar tant els alumnes com qualsevol membre de la família. Sense límits.

Cecília Gaspà, Departament de Ciències Socials