Concerts de l’alumnat amb la riborquestra

Durant el mes de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO i l’alumnat que realitza l’extraescolar de música amb la Riborquestra van realitzar 2 concerts.

El divendres 15 de desembre van tocar en la fira de Nadal de Port Vell.

El dimecres 20 de desembre el concert es va realitzar al pati de l’Institut Verdaguer per celebrar la jornada nadalenca.

Per tal de preparar aquestes actuacions, el professorat de la Riborquestra imparteix una classe setmanal a l’alumnat de 1er i 2n d’ESO. En aquesta sessió cada grup d’alumnes aprèn a tocar un instrument concret:
violí, viola, violoncel, flauta travessera, clarinet, o forma part d’una formació concreta: combo o batucada.

Volem agrair a tot l’alumnat participant dels concerts i al professorat de la Riborquestra la seva implicació.

Vam gaudir molt d’aquesta interpretació musical!

Divendres 15 desembre a la fira de Nadal.

Dimecres 20 desembre al pati de l’institut Verdaguer