Celebrem el 8 de març!

A l’institut Verdaguer hem celebrat el Dia Internacional de la Dona al llarg de tota la setmana. A les hores del pati, un grup d’alumnes de la Comissió Feminista ha estat preparant pancartes i cartells.

El divendres 8, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat en tres activitats diferents de 8:00 a 10:00 del matí:

La primera ha sigut un debat sobre temes relacionats amb el masclisme: educació sexual, xarxes socials i masclisme, la pressió estètica dels cossos, pràctiques per combatre el masclisme i el masclisme a l’institut.

La segona, una filmació d’un video en el qual els alumnes havien de respondre unes preguntes sobre el feminisme, la presència del masclisme a la nostre societat i com es pot incloure el feminisme en el nostre dia a dia.

La tercera activitat era un Kahoot sobre les Dones a la Història.

Cada activitat ha durat aproximadament uns 40 minuts i els alumnes han participat per torns en totes.

Al final del matí, per acabar d’una manera més solemne la jornada, ens hem reunit tots a la sala d’actes. Allí tres alumnes de primer han llegit un text sobre el feminisme i hem pogut visualitzar el vídeo que havíem gravat entre tots a primera hora.