Benvinguts: comencem jugant i aprenent a 1r ESO!!

Ja fa dues setmanes que els alumnes de 1r ESO han arribat a  l’institut. El seu primer dia de curs a  l’Institut Vedaguer va ser del tot increïble. Les cares de por, de neguit, de nerviosisme van ser del tot suavitzades per una sèrie de dinàmiques de jocs diferents per establir coneixences entre ells, les tutores i els companys de 2n ESO. Vam gaudir de l’entorn del pati per fer jocs, vam sortir al parc per fer una gimcana, i es van aparellar amb els alumnes de 2n ESO per conèixer el nostre institut, i familiaritzar-se amb les eines informàtiques clau: la plataforma moodle i els chromebook. Un inici molt diferent, una trobada entre ells i els alumnes de 2n ESO fent de guies dels nous companys i companyes de 1r ESO.

Us desitgem un bon inici de curs a totes i a totes!!!!

Mireia Cabré, Departament de Català