Arriba el Carnestoltes a l’Institut Verdaguer

El divendres 9 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes a l’institut. Aquest any la temàtica de les comparses era el Parc de la Ciutadella, així que gairebé tothom hi era representat.

El grup de 1r d’ESO A es va disfressar dels animals del zoo (lleons, pandes, zebres…).

El 1r B va decidir disfressar-se de les barques del llac, però no es van oblidar de l’aigua i tampoc dels ànecs.

El grup de 2n d’ESO A va voler representar una trobada incòmode entre la policia i una colla de delinqüents.

El 2 d’ESO B era un grup de turistes equipats amb els seus barrets i càmeres de fotografiar.

El 3r A va escollir disfressar-se del professorat de l’institut i el 3r B, molt elegants i ben vestits, representaven els polítics del Parlament.

El professorat també va voler preparar la seva pròpia coreografia i van escollir com a disfressa a tots els esportistes que corren pel parc (runners, els que fan tai txi, els que practiquen ioga, els que fan gimnàstica…).

Entre les diferents actuacions, l’alumnat que fa batucada a 1r i 2n d’ESO també va amenitzar la festa amb el seu ritme contagiós.

La lluita per la primera posició va estar molt renyida i al final els polítics de 3r B es van emportar el 1r PREMI.

Tot i això, volem felicitar a tots els participants perquè van fer un gran treball d’equip!