Wir sprechen Deutsch!

Ana im Kreis

Els alumnes de 4t han fet un vídeo on ens expliquen, a partir dels seus propis dibuixos, dos capítols de la novel.la que estan llegint. ‘Ana im Kreis’ narra la història de l’Ana, una jove de Barcelona que viatja a Berlín per aprendre alemany i allà descobreix, no només una nova llengua sinó també nous amics i una perspectiva diferent sobre la convivència.

Cada divendres fem una activitat sobre els dos capítols que han llegit durant la setmana, del tipus: un kahoot, un petit resum escrit, una infografia o una presentació. En acabar el llibre farem un petit ‘Blog-Projekt’ basat en tot el que hem après, que inclourà petits apunts sobre els personatges, l’argument i els llocs, així com una crítica personal de la novel.la de l’Edith Von Sundahl–Hiller.

Salutacions en alemany

Els alumnes de 1r d´ESO aprenen a saludar en Alemany cantant!

Francis Bandin, Departament d´alemany