Grans resultats a les Proves Cangur

Seguint la tradició aquest curs hem participat en les proves Cangur 2019, unes proves convocades per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzades per les respectives comissions balear, valenciana i catalana.

Aquestes proves es marquen com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques mitjançant els problemes.

Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat ascendent i de resposta tancada, amb cinc
opcions per cada problema.

Els resultats obtinguts són excel·lents i volem, a més de felicitar als participants, compartir-los
amb la comunitat educativa.

El 32% dels alumnes de primer de la ESO ha quedat per sobre del percentil 25%.És a dir, el seu nivell està en el grup del 25% més alt de Catalunya.

La totalitat dels alumnes de Segon de la ESO ha quedat per sobre del percentil 2,36%. Tres dels nostres alumnes de tercer de la ESO han quedat per sobre del percentil 25%.

La totalitat dels alumnes presentats de quart de la ESO ha quedat per sobre del percentil 9,76%. Dos dels nostres alumnes de 1r de Batxillerat estan per sobre del percentil 19%.

Moltes felicitats a tots els participants!!!

D’altra banda i per segon any consecutiu el nostre alumne On Sakamoto ha rebut una menció honorífica a les proves Cangur. Aquest any ha millorat la seva posició i ha estat el 44 de tot Catalunya a la seva categoria.

Moltes felicitats On!!