Una conversa que no acaba!!!

L’alumnat del 4rt d’ESO A de l’ Institut Verdaguer, des del projecte CREADORS EN RESIDÈNCIA, al llarg d’aquest curs, ha entrat en diàleg amb el barri, amb el passat i el futur. Des del barri, des del passat i present hem mirant cap al futur.

Ha estat un projecte d’art contemporani on la conversa i el debat han estat la matèria prima d’aquest recorregut que va començar amb un passeig pel nostre barri al mes d’Octubre quan totes les botigues, bars, restaurants… estaven tancats i la vida del carrer no era l’habitual donades les mesures COVID. El 2 de juny es posarà en escena tot el recorregut d’aquest procés de Creadors en Residència titulat “Converses que mai s’acaben” amb la participació dels alumnes de 4rt d’ESO A, Ricardo Pérez-Hita i la professora Míriam Lanzaco.

Estarem encantats de que vingueu i compartir amb tots vosaltres el nostre projecte!

Ens trobarem doncs el 2 de Juny a les portes de l’Institut Verdaguer a les 5 de la tarda. A les 17,30 partirem cap al BORN CC on us parlarem, conversarem i presentarem el nostre projecte.

Míriam Lanzaco, professora d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *