Un escape room per treballar la prevenció del consum de drogues

Els dies 15 i 16 de novembre, l’alumnat de 3r d’ESO va participar en un taller de prevenció del consum de drogues organitzat per la Creu Roja. El Carlos i la Daniella els van preparar a la sala polivalent un scape room que consistia en que l’alumnat descobrís, mitjançant un joc de pistes, les contrasenyes que els permetrien obrir els tres cadenats d’uns cofres on s’hi amagaven els noms de les principals substàncies addictives.

Aquesta activitat donava peu a iniciar un debat i una reflexió sobre el que implica consumir aquestes substàncies. La veritat és que les dues hores els van passar volant.

Sara Gràcia