Traslladem l’aula d’Educació Física al mar

Com a cada curs acadèmic, l’alumnat de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat de vivenciar al llarg d’aquests trimestres activitats nàutiques al CMV La Mar Bella, incloses i avaluades dins els continguts d’Educació Física. En cursos anteriors han navegat amb vela col·lectiva i pico, modalitats practicades en petits grups o parelles i ha estat en aquest curs que ens hem iniciat a la pràctica individual amb windsurf i paddle surf.

Tot i les baixes temperatures, l’alumnat ha pogut gaudir de la pràctica i divertir-se molt, alhora que han après i treballat les competències programades. És una gran oportunitat per gaudir del nostre entorn més proper, com és el cas del mar.

Gràcies a l’Ajuntament de Barcelona per facilitar-nos l’experiència i obrir un nou ventall d’activitats esportives extraescolars pel nostre alumnat.

Fins al proper curs! L’aventura està assegurada.

Lourdes Centeno, Departament d´Educació Física