Teo finalista del concurs de traducció d’alemany

Alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO d’alemany van participar en el XXII Concurs de Traducció que organitza la Universitat Pompeu Fabra. El concurs consisteix en la traducció d’un text de l’alemany cap al català. Tots es van esforçar moltíssim, tot i la dificultat del text.

Volem donar l’enhorabona a l’alumne Teo Selfa Alés, de 4t d’ESO C, per haver quedat un dels 10 finalistes de tota Catalunya dins el concurs. El dia 20 de maig assistirà al lliurament de premis a la Facultat de Traducció i podrem saber si finalment ha resultat ser un dels guanyadors. Enhorabona!

Noemí Iriarte